A day to remember

Hej alla fina :love:

Idag har varit en sån dag som man kommer minnas, ingen stress och inga måsten, bara roliga saker i det fina vädret :)

Vi vaknade sent idag, Robin bakade sen bröd medans jag satt i solen och läste vilket var en riktigt bra start på dagen!

Sen bar det av till stallet en sväng för skötarmöte och en promenad i det fina vädret.
Jag kom på mig själv flera gånger med att bara stirra ut över den fina omgivningen och försökte ta in allt för att kunna spara en bild som jag kan minnas för evigt.
Det har jag gjort många gånger när jag har promenerat på Ågestas marker så jag borde ha lyckats nu men jag blir lika förvånad varje gång över hur vackert det är.

Jag tog några bilder från vår promenad som kommer i ett annat inlägg.

Kvällen spenderades hos mamma och pappa med en underbar middag och trevligt sällskap, perfekt slut på den här helgen!

Nu är det långhelg för många men som ridlärare har man sällan ledigt så det blir jobb som vanligt imorgon, tur att man har ett så roligt jobb ;)

Ha en underbar kväll :love:


En bra start på dagen :)


Frukost ute för första gången!




Livskvalitét!


Min kärlek :love:

Kommentera här: