Dag 10 - Hur jag och en av mina pojkvänner blev tillsammans

Sjävklart vill jag skriva om mina nuvarande, Robin :)

När jag och Robin träffades så hade jag varit singel i nästan exakt ett år och jag kan erkänna att jag var rätt less på alla "jobbiga" killar som bara gjorde mig besviken :(

Jag började dejta på nätet, match.com och det var även där som jag till slut träffade Robin.

Om någon skulle fråga mig om jag kan rekomendera det så skulle jag självklart säga ja eftersom det vad där jag träffade Robin men jag skulle också varna för att man får kyssa många grodor innan man hittar sin prins :P

Eftersom Robin kommer ifrån Enköping så tog det lång tid för oss att hitta varandra på nätet eftersom vi inte bor i samma kommun.

Match fungerar ju så att man ofta söker efter de som bor ganska nära för enkelhetens skull :)

Men så en dag råkade Robin kryssa i "fel" ruta när han sökte och jag kom då högst upp på hans lista!

Vi pratade sen hela kvällen och natten på msn, började prata i telefon dagen efter och träffades till slut ett par dagar efter det.

När vi skulle träffas första gången så hade Robin köpt en ros till mig, redan då visste jag att det här var något alldeles speciellt.
Vår första dejt spenderade vi i Gamla stan på vår numera favoritrestaurant Sallys och sen satt vi på en parkbänk och åt glass, det var helt perfekt och det kändes som att det var vi från första stund.

Eftersom jag hade semester och det var mitt i sommaren så körde han hem till mig och stannade i en vecka, vi flyttade sen ihop efter 1 månad och resten är historia :)

Vi har nu snart varit tillsammans i 2 år och jag är helt övertygad om att Robin är mannen i mitt liv!





Kärlek :love:


1 Robin:

skriven

Älskar dig lila plutt!!

2 Hanna:

skriven

Snuttisar :D

Kommentera här: