Dag 15 - Något jag vill göra någon gång i livet

Drömmar är nödvändiga för mig, jag drömmer om många saker, både stora och små.

Vissa drömmar kommer kanske gå i uppfyllelse och vissa inte, men det finns alltid saker man vill göra någon gång i livet.

En dröm som jag har haft länge är att få hitta kärleken i mitt liv och bygga upp en framtid tillsammans, nu är jag och Robin på god väg och jag är så tacksam över att han finns i mitt liv!

Jag vill gärna ha barn någon gång i livet vilket inte är något man ska ta för givet.

Jag vill resa och uppleva saker! Det finns så många fantastiska platser som bara väntar på att utforskas :)

Enda sen jag var liten så har jag drömt om att gifta mig och det vill jag fortfarande! Jag tycker att det är bland det finaste man kan göra för att visa sin kärlek till varandra :)

Jag är inte direkt en person som letar efter spänning, i så fall skulle det här inlägget vara fullt av galna saker som att jag skulle vilja hoppa bungyjump, dyka bland hajar eller något liknande.

Men det är inte riktigt jag, jag vill ha trygghet, kärlek och vara omgiven bland de människor jag älskar.

Då är jag mer än nöjd :)


1 Johanna Wirf:

skriven

Då tycker vi lika :)

Kommentera här: