Vigselringar

Hej söta ni :love:
 
Hittils så har dagen varit ganska lugn.
Jag började med ett besök hos min sjukgymnast och gick sen på en mysig promenad ute på Ågesta.
Det känns galet att ridskolan öppnar om en vecka!
 
Det känns också väldigt konstigt att jag inte ska vara där då utan befinner mig på en strand i Grekland :) 
Efter alla år på Ågesta så längtar jag alltid efter terminstarten! 
 
Nu över till något annat :)
 
Ikväll ska jag och Robin besöka en guldsmed som förhoppningsvis kan hjälpa oss att ta fram vigselringar som vi båda tycker om.
 
Våra förlovningsringar är "provisoriska" och gjorda i Titan så de kommer vi inte använda sen.
Så det blir 3 nya ringar totalt som det ser ut nu :) 
 
Jag har en drömring men jag har funderat lite och inser mer och mer att ringen inte bara ska vara vacker utan praktisk också. 
Eftersom jag jobbar i ett stall och inte vill behöva ta av mig ringen så ska den fungera hela tiden :) 
 
Jag är glad och förväntansfull men samtidigt lite orolig för att vi inte ska få det vi drömmer för vår budget...
 
Jag får hoppas på det bästa helt enkelt :)
Skriver senare och berättar hur det gick! 
 
 
Min drömring :love: 
 

Kommentera här: