I am lucky

"Every once in a while peolpe step up.
They rise above themselves, and sometimes the suprise you.
Sometimes the fall short, life is funny sometimes.
It can push pretty hard.
But if you look close enough, you can find hope in the words of children,
in the bars of a song and in the eyes of someone you love. 
And if you're lucky, if you're the luckiest person on this entire planet,
the person you love decides to love you back"
 
Jag har haft tur.
Jag har träffat världens finaste som gör mig lycklig varje dag och jag kan inte föreställa mig ett liv utan honom.
 
Idag är det exakt ett år tills vi ska gifta oss och igår överraskade Robin mig med att än en gång gå ner på knä.
Jag blev helt chockad och otroligt överraskad!
 
Jag öppnade dörren hemma så sattes musik igång och det stod levande ljus lite överallt :)
 
Jag fick även en jättefin ring av Laila Bagge som jag älskar!
 
Så ja, jag har verkligen haft tur :love: 
 
 
1 Robin:

skriven

Älskar dig!

Svar: Älskar dig <3
Martina Lindell

2 Nina:

skriven

Vad fint av honom:)

Svar: Ja verkligen, han är så snäll :)
Martina Lindell

Kommentera här: