You just have to believe

En vän påminde mig om min kämparglöd som jag vet att jag har.
Viljan att faktiskt vara lycklig, stark och harmonisk.
 
Ibland tappar jag bort den och då känns det bra att veta att det finns människor i ens liv som kan peka ut vägen så att jag hittar tillbaka till känslan.
Känslan som måste finnas där för att jag ska orka ta mig igenom de tuffa dagarna.
 
TACK!
Du vet vem du är :love: 
 
"Make a wish and place it in your heart.
Anything you want, everything you want. Do you have it?
Good! Now believe it can come true.
You never know where the next miracle is going to come from.
The next memory, the next smile, the next wish come true.
But if you believe that it's right around the corner,
and you open up your heart and mind to the possibility of it, to the certainty of it,
you might just get the thing you're wishing for.
The world is full of magic.
You just have to believe in it"
 
Citatet är lånat från One tree hill.
Ni som har följt serien, gråtit, skrattat och känt med karaktärerna just för att du vet precis hur de känner..
De har lyckats sätta ord på en känsla som man själv bär på. 
 
Deras magiska ord och citat har hjälpt mig många gånger, det här är bara en av dem.
 
 
Do you believe in magic? 
I do
 
1 Eli:

skriven

Såg precis att den där lilla sjön eller vad man ska kalla den är formad som ett hjärta :P

Svar: Ja lite roligt faktiskt :)
Martina Lindell

2 Robin:

skriven

älskar dig snutt!<3

Svar: Älskar dig mer än själva livet <3
Martina Lindell

Kommentera här: