Dag 19 - Antingen eller frågor

Här kommer de sista antingen eller frågorna :)

* Bikini eller baddräkt?
Bikini :)

* Tajt eller bekvämt?
Bekvämt såklart, jag är inte mycket för kläder som sitter åt :P

* One night stand - topp eller flopp?
FLOPP!!! Det är inte alls något för mig :)

* Söt eller snygg?
Hmm konstig fråga, får man svara charmig? :)

* Vattenkrig eller vattenspridare?
Vattenspridare, jag gillar inte att blöta ner håret...

* Bil eller moppe?
Bil är väldigt bekvämt men moppe är ju sååå roligt!

* Guld eller silver?
Silver är mer min stil.

* Dusch eller badkar?
Både och :)

* Sjunga eller dansa?
Åh svårt val, både och är superroligt men jag älskar ju att sjunga så det får det bli!

* Tatuering eller piercing?
Både och men om jag måste svara så blir det tatuering.

* Bok eller tidning?
Älskar att läsa så bok får det bli.

* Family Guy eller South Park?
Family Guy så klart :)

* Twilight eller Harry Potter?
Den var lätt! Twilight, jag klarar verkligen inte av Harry Potterfilmerna, har försökt titta på dem men det går bara inte :(

* Morgon eller kväll?
Kväll! Jag är så morgontrött :P

* Tv eller dator?
Hmm en dator måste jag nog säga...

* Julafton eller födelsedag?
Julafton, det är så mysig stämning och julen är underbar :)

Nu är jag färdig med alla dessa frågor :)

Sov gott :love:

Kommentera här: