How do I live

God kväll alla fina :love:

Jag hoppas att ni har haft en mysig fredag med massa mys!

Själv har jag haft fullt upp idag :P
Först så var jag och klippte mig imorse vilket var otroligt skönt, äntligen blev man av med det slitna håret!
Jag klipper mig ändå väldigt ofta (var 7e vecka) och håret är precis så pass slitet så att jag bara behöver klippa topparna.
Tänk om jag väntade längre, då skulle jag få klippa bort massor varje gång...

Håret mår i alla fall bra nu och då mår även jag bra :)

Kvällen spenderades med mysigt middagssällskap, jag och Malin var på Faros på söder och åt grekiskt vilket var fantastiskt gott!
Det fick mig verkligen att längta efter mitt älskade Grekland :love:

Innan det hann jag också med ett besök på Ikea tillsammans med Elin vilket var skoj!
Och jag mina vänner kan erkänna att jag inte köpte något! Kan ni tro det? Ingenting!!!
Det måste vara något slags rekord för det har aldrig hänt förut :P
Bäst jag åker dit imorgon igen...

Nu är det snart dags för sängen för imorgon ska jag fixa och trixa på dagen och sen träffa Banjo :)

Bjuder på kvällens outfit:



Sov gott :love:

1 Eli:

skriven

2 Eli:

skriven

Du är alltid så fint klädd! :)

Kommentera här: