Ikea marathon!

Hej på er alla fina :)

Hoppas att ni har haft en bra dag än så länge!
Vi har hunnit med Ikea igen (kunde ju inte låta bli :P) och jag kan tala om att det var en mycket trevlig upplevelse trots att det var lördag och helgen efter löning.
Det var inte alls mycket folk, inga köer alls och bra service i korvkiosken ;)

Så jag fick med mig några bra saker hem, små saker kan göra sån otrolig skillnad!
Vi köpte nya kläder till våra köksstolar och det blev ett helt nytt kök :)
Ni får självklart se några bilder!

Eftersom jag älskar inredning och alla små roliga saker i fina färger så kunde jag inte låta bli så jag köpte även ett par pastellfärgade ljus med sand till som nu står fint i vardagsrummet :)

Vi har även hunnit åka till Runsten för att kika på Olivia och Banjo som red en "Pay and Jump" som är en typ av träningstävling där man får rida igen om man inte är nöjd.

Det gick kalas!
Banjo var pigg och glad och det blev en felfri runda :)

Ikväll blir det mysmiddag och "One tree hill race" vilket ska bli supermysigt.

Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon :love:



Nya kökshanddukar :)


Vad tycker ni? :)

Kommentera här: