INSTAGRAM VECKA!

Hej fina ni :love: 
 
Som många andra bloggare funderar jag på att lägga upp mina favoritbilder från Instagram som jag har tagit under veckan. 
Tanken är att jag ska lägga upp bilderna varje söndag som avslutning på veckan.
 
Jag älskar verkligen Instagram, det är så enkelt att ta roliga bilder och se vad andra hittar på för kul :)
 
Idag laddade jag ner en ny app med massa roliga färgeffekter som gör bilderna ännu roligare så nu kan ingenting stoppa mig från att lägga upp massa skojiga bilder!
 
Vad tycker ni om min idé?
Är det något som ni tycker är roligt och intressant? 
 
Ni får gärna komma med förslag om ni vill läsa om något speciellt!
Jag skriver på om det jag känner för men nya idéer är alltid roligt :)
 
Ha en fin kväll så hörs vi imorgon :love: 
 
 
En gammal Instagrambild på Salento :) 
 
 
1 Charlotte:

skriven

Vilken fin bild :D vad heter appen? <3

Svar: Appen jag laddade ner idag heter Instaeffect, dock är denna bild gammal och inte redigerad i det programmet :) Ska lägga upp några såna bilder sen :)
Martina Lindell

Kommentera här: