När snön nu faller...

...så är det äntligen dags för Globen Horse Show! :) 
 
Alla ni som läser som håller på med hästar vet säkert mycket väl vad denna helg innebär.
En riktig hästfest för hela familjen där de bästa ryttarna samlas för att tävla och för att bjuda oss på en riktig show med alla möjliga olika hästar och ponnyer.
 
Jag har gått på Globen varje år så länge jag kan minnas, jag tröttnar aldrig!
Det är en fantastisk stämning och det finns garanterat något för alla, även om man inte håller på med hästar.
 
Imorgon är det dags helgens första besök, då ska jag se en clinic tillsammans med mina fritidsledarkollegor och på lördag ska jag för första gången se matinén tillsammans med mina duktiga tjejer från stallet.
 
Det kommer bli en toppenhelg helt enkelt och ett ganska välbehövligt break från all hysteri kring vår egen Luciashow som äger rum nästa lördag. 
 
Är det några av er som ska till Globen? I så fall kanske vi ses :) 
 
Sov gott så hörs vi imorgon :love: 
 
 
Så här fint var det ute på Ågesta idag :) 
 
 

Kommentera här: