Snart är det dags...

...snart får jag JULPYNTA! :) 
 
Åh vad jag älskar julen!
Jag är helt galen i musiken, stämningen, pyntet.
 
Jag brukar vara först med gran av alla jag känner, den kommer fram redan vid första advent!
På så sätt får jag njuta av den längre :) 
 
Sen brukar jag ta bort granen redan i mellandagarna för då har jag tröttnat vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att jag då har haft granen framme i en månad...
 
Hur brukar ni göra? 
 
I tisdags passade vi på att handla lite julklappar till våra nära och kära.
Vi har hittat en jättemysig butik i Mälarhöjden som säljer allt möjligt roligt, poslin, kläder, julpynt, handdukar ja en hel del helt enkelt!
 
Där hittade vi en julstjärna som vi ska ha i ett av våra fönster, en fin ljusstake och sen julklappar till familjen.
Det blir nog riktigt bra känner jag på mig :)
 
Nu gäller det bara att jag har tålamod i ett par dagar till för på söndag smäller det!
Bildbevis kommer så klart :) 
 
Vi hörs snart :love: 
 
 
Vår fina julstjärna :) 
 
 
Min nya ljusstake :) 
 

Kommentera här: