Familjedag i stallet!

God kväll mina fina :love: 
 
Hoppas ni har haft en härlig dag och att ni har mycket lördagsmys att se fram emot!
 
Jag är lite gladare idag, gårdagen var riktigt jobbig :( 
Att skriva det där intyget tog verkligen på krafterna men nu är det klart! 
 
Dagen spenderades i stallet där vi hade Familjedag för alla som ville komma!
Tipspromenad, prova på ridning, rundvandring och klädbytardag var några av aktiviteterna som stod på schemat :) 
 
Alla i klubben hjälpte till vilket alltid är roligt! 
Jag samarbetade mycket med US och tillsammans lyckades vi fixa prova på ridning, tipsrunda, klapphästar och ett fotokollage från alla våra olika aktiviteter :) 
 
En lyckad dag helt enkelt! 
 
Kvällen spenderas tillsammans med finfina vänner och snart väntas tacos och supermys i soffan :love: 
Ha en superfin kväll så hörs vi imorgon!
 
Här kommer några bilder från dagen: 
 
 
Vårt fina kollage! 
 
 
Prova på ridning på snälla hästar :) 
 
 
Jag och fina US :love: 
 
 
Yngsta besökaren idag, lilla Viktor :)
 
1 Fanny:

skriven

Det var en toppendag ni ordnade.
Tror att det uppskattades av alla! :)

Svar: Tack Fanny det var verkligen snällt sagt :)
Martina Lindell

2 Charlotte:

skriven

Åh det ser ut som om ni hade jätte kul!
Jag hade sååå gärna varit där men vi hade båtupptagning idag, och jag fick "äran" att vara hundvakt ;)

Svar: Haha ja ibland har man annat för sig ;) Du får komma nästa gång vi hittar på något skoj!
Martina Lindell

Kommentera här: