Nyårsafton!

Antagligen den vanligaste rubriken på alla bloggar just nu! 
 
Här kommer något ni kanske inte visste om mig, jag HATAR nyår! 
Jag tycker det är den mest onödiga högtid som någonsin existerat!
 
Det känns som en ursäkt för många som vill dricka alldeles för mycket alkohol, förnya sina så kallade nyårslöften för nästa år när man inte ens lyckats fullfölja dem hittills. 
Som att det skulle vara en nystart från den enda dagen till den andra, så är det knappast i min värld då vilken dag som helst på året kan vara en nystart i såna fall. 
 
Japp jag låter bitter, jag gör det ibland på bloggen! 
Det är en sida av mig som kommer fram när jag tycker riktigt illa om något, inte så smickrande kanske men man är inte bubblande glad och lycklig jämt. 
 
Ni som har stora planer för kvällen, NJUT och ät massa god mat! 
Själv ska jag äta brakmiddag och spendera kvällen med en hundvalp i knät framför Bingolotto ;) 
Jag kan ju knappast slösa bort nyårslotten som jag vann under uppesittarkväll... 
 
Sen så har jag hamnat i någon konstig "mittemellan ålder" där hälften av mina vänner har barn och firar nyår med andra barnfamiljer, några festar järnet, några bojkottar nyår helt och de sista reser bort för att slippa skiten. 
(Inte en helt dum idé) 
 
En perfekt dag för mig när jag vill få saker gjort eftersom det är den mest onödiga dagen på hela året, så jag har skrivit på och fixat med alla tackkorten till de som var på bröllopet. 
Så nu har ni någor att se fram emot som en start på det nya året ;) 
 
Ni andra kan äntligen få se de "hemliga" bilderna från bröllopet som då kommer publiceras här! :) 
 
Så hörni, här kommer några bilder från min väldigt produktiva dag hittills! 
Vi hörs säkert mer senaste ikväll eftersom jag bara ska slappa i soffan :) 
 
All kärlek till er mina fina läsare <3 
 
 
Lite cider så blev det lite mysigare!
 
 
KLAR! :) 
 

Kommentera här: