Någon som muntrar upp

När man känner sig nere och har haft det jobbigt så finns det alltid någon som kan muntra upp en. 
Mina vänner och familj har haft den rollen senaste tiden men det är så klart inte alltid så lätt att få någon glad när allt bara känns tungt och jobbigt. 
 
Själv så känner jag mig som en ständig börda som drar ner alla andras humör hela tiden när jag inte är på topp...
Ikväll får vi i alla fall sällskap av en riktig glädjespridare som ska bo hos oss till på söndag, Nisse!
 
För er som inte vet det så har jag och Nisse hängt ihop många gånger förut då jag har agerat "extramatte" när familjen varit iväg eller behöver lite extra hjälp i vardagen. 
Att Nisse är en hund borde jag kanske också lägga till :) 
 
Nu ska Nisses familj resa bort och trots att vi har fullt upp så kommer detta som en skänk från ovan, för vad kan sysselsätta en bättre än en liten gullig hund som alltid är glad? 
 
Ha en fin kväll! 
 
 
En gammal bild på oss!
 
 
En vinterbild på mitt lilla yrväder :)
 

Kommentera här: