Min möhippa!

Herregud vilken helg!
 
Vilka fantastiska människor jag har i mitt liv, de får mig att tro på allt och att de har lagt ner så mycket jobb inför min stora dag gör mig alldeles rörd. 
 
För att vara helt ärlig så har jag varit lite nervös inför just den här dagen, min möhippa. 
Inte för att jag inte litade på mina tärnor utan för att jag varit så otroligt dålig den senaste tiden och livrädd för att jag inte skulle orka med en sån här dag. 
 
Men jag klarade det och jag är så glad över det! 
Och det är inte på grund av att jag är någon slags stålkvinna som klarar allt utan det var för att allting var så bra planerat vilket gav mig chansen att återhämta mig emellanåt :) 
 
Jag hade en fantastiskt rolig dag där målet blev att verkligen utmana mig själv till det yttersta och det tyckte jag att jag lyckades med! 
Mina olika uppdrag innebar bland annat att ta kort med en kändis, leda ett träningspass för minst 5 personer, viga ett kärlekspar, leka häst i en stor park bland massa folk, läsa en dikt för en främling och massa annat kul samt barnförbjudet så det vill jag inte skriva här. 
Jag måste tänka på mina unga läsare ;) 
 
Jag hann även med att spela in en musikvideo tillsammans med mina fina tjejer till "Alla flickor" vilket lät sådär kan jag erkänna då min röst knappast var på topp efter alla påhitt. 
Det lär trots det bli ett minne för livet som jag kan skratta åt i många år framöver :) 
 
Kvällen avslutades med en galet god middag, många skratt, pinsamma historier och självklart lite dans på mitt favoritställe på söder "Ett ställe" :) 
 
TACK till alla som förgyllde mig dag och gjorde den till något alldeles speciellt!
Ni känner mig bättre än vad jag själv gör och allt ni planerade passade mig perfekt, jag kunde inte haft en bättre dag <3 
 
 
Kidnappad på tåget! 
 
 
Den som lurades bäst av alla! 
Vadå åka in till stan för att leta klänning... ;) 
 
 
"Funny bunny" :) 
 
 
Min galet snygga klädsel valdes nog delvis ut av denna dam...
Hämnden är ljuv ;) 
 
 
På väg ut i natten!
 
 
Lysmaskarna var väldigt roliga :) 
 
 
Fullt ös och fantastiskt roligt!
 
 
Tur att vi blev fotograderade med något annat än mobilen :) 
Minnen för livet <3 
 
1 Karin Linnea:

skriven

Vad härligt att du fick en så bra och fin dag Martina :)

Svar: Tack fina du, vad snällt av dig! <3
Martina Lindell

2 Ida C:

skriven

Det är så roligt att se dig vara lycklig!

Svar: Tack vad gullig du är! Vi hade så roligt :)
Martina Lindell

Kommentera här: