Pust, suck och stön!

Herregud vilken dag!
Eller vilken vecka kanske jag ska säga... 
 
Jag har nog aldrig haft så fullt upp inför något någonsin vilken kanske inte är så konstigt då jag aldrig har gift mig förut men det är verkligen helt galet!
 
Vi visste att det skulle bli mycket den sista veckan, många saker kan man inte göra så långt i förväg som till exempel trycka vigselprogram, menykort samt bordsplacering. 
 
Sen när vi tryckt hälften av alla menykort så upptäcker vi ett stavfel, SUCK! 
Så nu måste vi trycka om alla :( 
 
Har man inte saker att göra så skaffar man sig kan jag känna :) 
 
Idag har jag flängt runt HELA dagen!
Vi kom hem efter 20.00 ikväll och har knappt sovit nåt inatt så vi är lite trötta nu. 
 
Meningen är inte att gnälla, många saker är roliga och en del saker är i alla fall klara nu men att "vila sig i form" inför den stora dagen blir det inte tal om ;) 
 
Längtar som en galning, har aldrig någonsin varit så här kär! 
Nu gäller det bara att orka hela vägen fram till lördag :) 
 
 
Min kärlek <3 
 
1 Robin:

skriven

Du är min kärlek!

2 e:

skriven

Det klarar du finfint ska du se! Åh längtar hihi!!! Puss fina <3

Kommentera här: