Snart smäller det!

Sista kvällen som singel, ogift eller vad man nu vill kalla det :) 
 
Jag har aldrig gillat att vara ensam, det har alltid skrämt mig att vara själv av flera olika anledingar.
Jag är en person som tror på tvåsamhet i alla lägen och skulle aldrig trivas bättre på egen hand trots att jag kan uppskatta min egentid. 
 
Min singelperiod i livet var inte särskilt lång, jag har varit i olika förhållanden ända sedan jag var 15 år och de flesta höll i sig i flera år. 
 
Jag är en person som alltid satsar fullt ut och jag väljer när jag vill ge något en chans, dock så anstränger jag mig ibland lite för mycket vilket har lett till att jag har stannat i förhållanden som inte har fungerat. 
Det behöver inte bero på att den ena eller den andra gör något fel, det kan bara vara så att man inte passar ihop. 
 
Trots att jag alltid har haft människor runt omkring mig som jag älskar så har jag alltid känt mig lite ensam innerst inne, någonting har hela tiden saknats och innan jag träffade Robin så hade jag ingen aning om vad det var. 
När man träffar någon som gör att den sista pusselbiten faller på plats, när man äntligen känner sig hel hel då vet man att det är rätt. 
Så känner jag och imorgon ska jag få bli Robins fru på riktigt. 
 
Jag har alltid drömt om att gifta mig. 
Inte just att ha ett jättestort bröllop utan snarare att få fira min kärlek med den jag älskar och att känna att det verkligen är på riktigt. 
Man lovar varandra något alldeles speciellt och det känns underbart att få göra det imorgon. 
 
Jag ska få gifta mig med mannen i mitt liv, min mening med livet. 
 
Vi hörs antagligen på söndag, vill ni spana in bilder och liknande så får ni lita på att mina gäster lägger upp lite på Instagram och FB under dagen ;) 
 
Nästa gång vi hörs är jag FRU!!! 
Tjoho!!! :) 
 
 
Jag älskar dig <3 
 
 

Kommentera här: