Nedräkningen har börjat...

...imorgon ska granen kläs! 
 
Jag vet att många av er tycker att jag är helt galen men sån är jag :) 
Julen är alltid som allra mysigast innan jul och inte efter, då är man bara trött på musiken, maten och allt pynt som samlar damm och då blir jag gärna av med det fortare än kvickt!
 
Men nu, innan julen kan man verkligen passa på att längta och njuta så vad passar bättre än att ta fram granen så att vi kan bli glada av den varje dag <3 
 
Idag tog jag fram alla ljusstakar och tomtar, imorgon kommer granen med allt pynt!
Vi får se hur Billy reagerar, jag räknar med att en och annan kula kommer rasa i golvet men det får jag väl ta, så länge han inte gör som Pluto i Kalle Ankas jul när han jagar Piff och Puff så... 
 
Ha en fin kväll kära ni <3 
 
 
De här gulliga små kulorna köpte jag på Rusta igår :) 
 
 
Samt det här fina fatet som passar perfekt på vårt matbord! 
 
 
Resultatet!
Årets adventsljusstake ser alltså ut så här, lite annorlunda och färgrikt tycker jag :) 
 

Kommentera här: