En helt vanlig dag!

Hej! 
 
Hoppas ni har en fin dag i solen :) 
 
Jag tänkte börja med att svara på en fråga som jag fick på frågestunden men precis efter jag skrivit mina svar. 
Svar till Eli:
 
1. Gör du dina naglar själv? 
Svar: Nej jag går till en nagelteknolog som jobbar vid Liljeholmskajen. Jag förstärker mina naglar med gelé och det kan man inte göra själv om man inte är utbildad. 
 
2. Vilken är din/dina favorithästar i stallet? 
Svar: Mina favoriter är Romeo, Salento, Bendit och Wiggo! 
 
3. Vad tycker du om den nya hästen Mowgli? 
Svar: Han är otroligt söt och verkar väldigt snäll så jag hoppas att han ska fungera bra hos oss! :) 
 
Så tillbaka till dagen!
 
Jag har jobbat under förmiddagen och har sen varit ute och ätit en sen lunch och glass i solen :) 
Det är så härligt med det här vädret och jag vill bara vara ute hela tiden!
 
Imorgon har vi vårfix i stallet så då blir det en heldag vilket känns roligt! 
Jag är lite trött men jag får vila ikväll så jag orkar. 
 
Alla dessa våraktiviteter är så mysiga tycker jag :) 
 
Nu ska vi tända grillen! 
Ha en mysig kväll så hörs vi snart <3 
 
 
Preimärturen ute för i år :) 
1 Ella:

skriven

Hur ofta gör du dina naglar

Svar: Jag gör om dem var 4e vecka! :)
Martina Lindell

Kommentera här: