Lite gnäll...

Jag har verkligen hamnat i en svacka som jag inte kommer ur. 
Kroppen strejkar även fast jag försöker göra allt jag kan för att det ska kännas lättare. 
 
Igår skulle jag ha ridit på kvället men fick avboka det för att jag inte orkade. 
Om det går så långt att jag avstår från ridningen så vet jag hur långt ner jag har hamnat... 
 
Igår hade jag mitt sista besök hos min läkare på smärtkliniken. 
Vi pratatde om allt möjligt, bland annat min medicinering och han tycker att jag borde prova en annan då den här ger mig ganska jobbiga biverkningar. 
Att byta medicin känns så klart jobbigt då det tar ett tag innan man vänjer sig och märker av effekterna samt eventuella biverkningar. 
 
Eftersom vi reser iväg om ca en månad så känns det också ganska stressande att hinna byta innan men det känns som en evighet att vänta då det påverkar mig varje dag. 
 
Igår fick jag återigen migränen från helvetet, det kommer alldeles för ofta nu. 
Migränen förstör mitt liv mer än någonting annat och allt jag vill är bara att på något sätt kunna komma ur min egen kropp när det händer. 
All smärta är så klart jobbig men för mig är migränen det största problemet. 
 
Idag känner jag mig helt slut men jag ska försöka ta mig till stallet lite senare. 
Jag rider varje fredag och jag ska se om jag orkar idag. 
 
Nu blev det är gnälligt inlägg från en uppgiven tjej... 
 
Hoppas er dag är bättre <3 
 
 

Kommentera här: