Sämsta starten på semestern...

Ja ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig. 
 
Idag var tanken att vi skulle åka till Enköping för att fira Robins kompis som fyller 30 samt Robins mamma som har fyllt år och sen skulle vi sova kvar där för att hinna umgås lite med familjen innan vi skulle vidare imorgon. 
Vi firar vår första bröllopsdag imorgon och då tänkte vi åka direkt från Enköping då det ändå är på vägen dit vi ska. 
 
Jag har dock känt på mig under veckan att det skulle bli tufft då jag har varit sämre än på väldigt länge och trots att jag fick sovmorgon idag så var det omöjligt att åka iväg :( 
Jag tackar aldrig nej när jag har planerat någonting, jag förbereder mig hellre så gott jag kan och om det känns tungt så biter jag ihop och tar smällen i efterhand. 
För mig är det mer värt än att avstå från något som är roligt. 
 
Men idag fick kroppen bestämma och jag är så arg!
Idag är vi så osams jag och min kropp så jag vill aldrig mer se den!
 
Jäkla skitkropp som förstör och gör så att jag inte kan leva så som jag vill.
 
Detta är inte hela världen, det kommer fler fester och tillfällen men det är själva känslan av att vara så maktlös mot sig själv. 
Att vila ordenligt för att orka imorgon känns så klart extra svårt då jag är så frustrerad men just nu orkar jag knappt sitta och skriva till er så jag har väl inget val. 
 
Usch, hoppas ni har en bättre dag än vad jag har <3 
 
// En bitter Martini (som säkert kommer igen snart) 
 
 
Tittar på semesterbilder och drömmer mig bort...
Här är vi i Singapore, en annan tid när saker och ting var annorlunda <3 
 
1 Jessica:

skriven

Fina fina Martina. <3

Skickar en kram, och hoppas på att ditt och Robins äventyr blir helt underbart!

Svar: Tack snälla <3
Martina Lindell

Kommentera här: