JAG ÄR TILLBAKA!

OCH MED EN NY DESIGN! :) 
 
Under mitt lilla break så har jag insett att jag faktiskt inte klarar mig utan att blogga. 
Det är en stor del av min vardag och det känns befriande att få skriva här och att få dela med sig av vad som händer i mitt liv. 
 
Jag ser det här som en nystart! 
Ny design och en ny Martini helt enkelt :) 
 
För att slippa tråkiga missförstånd i framtiden så vill jag bara tala om följande: 
 
* Jag kommer aldrig någonsin att hänga ut någon i bloggen, det ser jag absolut ingen anledning att göra. Däremot så skriver jag direkt ur mina känslor vilket så klart alltid kan tolkas på olika sätt. 
 
* Jag kanske inte alltid är helt konsekvent i det jag skriver då mina åsikter ibland förändras vilket jag tycker är helt ok då alla beteenden är inlärda och går att lära om. Därför kommer jag ändra mig många gånger här i bloggen då jag förhoppningsvis utvecklas och vissa beteenden vill jag själv verkligen ändra på. 
 
* Jag kommer provocera då jag tror på att väcka känslor för att få en debatt som kanske kan ändra på vissa saker som inte fungerar som det ska. 
 
* Detta är ingen solskensblogg som jag skriver endast för att muntra upp dig som läsare. Jag tror inte att verkligheten ser ut så, det går upp och ner och det kommer det göra här på bloggen också. Jag hoppas istället att jag kanske kan inspirera dig som läser så att de mörka stunderna känns lite lättare att hantera. 
 
* Jag blir jätteglad när ni någon gång skriver en liten kommentar! Jag är mänsklig och blir glad över feedback och bekräftelse som alla andra men framförallt så blir jag glad för att få veta vilka några av er är. 
 
Så nu när vi har redogjort det så kan vi gå vidare! 
 
Jag har tänkt en hel del under den senaste tiden, inte bara under mitt break härifrån utan sen en längre tid tillbaka och jag funderar ofta på vem jag vill vara. 
Vem är jag och vem vill jag vara. 
 
Det kommer jag skriva med om framöver och massa annat så klart! 
Så jag hoppas verkligen att ni vill fortsätta hänga med mig i min vardag och dela alla stunder med mig :) 
 
För att påminna er om hur den gamla designen såg ut så kommer en bild här: 
 
 
Vi hörs snart igen <3 
 
1 Jessica :

skriven

Väldigt roligt att du är tillbaka Martina, har saknat ditt bloggande! <3

Svar: Åh tack snälla du <3 Vad glad jag blir!
Martina Lindell

2 Emelie:

skriven

Jätte kul att höra! Kram Emelie

Svar: Tack fina du! Roligt att du tycker det :) Många kramar
Martina Lindell

3 Karin:

skriven

Vad roligt. men jag tänkte på en grej jag personligen har inte märkt att du har hängt ut någon direkt. Vad menar du :)

Svar: Hej! Vad bra att du inte har märkt det!
Jag har aldrig hängt ut någon med flit på bloggen men jag har vid ett fåtal tillfällen fått höra att inlägget har varit riktat åt någons håll och det kanske har varit så om jag har varit väldigt arg, ledsen eller frustrerad. Det har dock aldrig varit min mening så jag ville bara vara extra tydlig med det så att ingen tror att jag skulle göra en sån sak med flit.

Kram på dig!
Martina Lindell

4 e:

skriven

Sitter och kollar på designen nu, den passade faktiskt riktigt bra tycker jag :)<3

Svar: Åh vad roligt att du tycker det! Bästa du, du anar inte vad din hjälp betyder för mig <3
Martina Lindell

Kommentera här: