Om sanningen ska fram

Om jag ska vara helt ärlig så mår jag inte så bra just nu. 
Att inte må bra i kroppen tillhör min vardag och det går upp och ner men när saker händer som påverkar mig negativt så reagerar alltid kroppen på ett sätt som gör att jag blir väldigt mycket sämre. 
 
Jag smutskastar aldrig någon eller några här i bloggen och tänker inte göra det nu heller och jag kommer inte gå in i detalj på vad som hänt.
Innan jag vet exakt vad som händer och alla har fått säga sitt så kommer jag inte skriva någonting mer kring det här. 
 
Det jag kan säga är att jag är otroligt ledsen och känner mig sviken och reaktionen i kroppen blev omedelbar så de senaste dagarna har varit riktigt tuffa. 
Jag har för att vara rent krass inte tid att må dåligt just nu då det är höstlov i stallet med fullt upp hela tiden och nästa vecka ska vi vara borta i 3 dagar för att gå på bröllop. 
 
Timingen är som den ofta är urusel! 
 
Jag har ett hett temperament men brukar kunna ha mycket tålamod när det kommer till folk i min närhet men när jag väl blir riktigt sviken så ser jag rött. 
Jag slåss för det jag tror är rätt, jag kan ta ganska mycket men bara till en viss gräns. 
 
Jag gillar inte att bråka och kommer inte göra det heller för det leder inte till någonting och den här gången har jag inte gjort någonting fel som jag kan ändra på. 
Det krävs andra åtgärder för att jag ska kunna komma vidare. 
 
Ville bara upplysa er lite kring vad som tyvärr händer i mitt liv just nu och varför uppdateringen är så dålig. 
Jag spenderar mycket av min tid till att grubbla och resonera med mig själv fram och tillbaka för det är så jag till slut kommer vidare. 
 
Endast framtiden vet vad som kommer ske just nu.
 
 
1 Suz:

skriven

du är bäst Martina ❤️

Svar: Tack ska du säga! Tack för att du alltid finns där <3
Martina Lindell

2 Jessica:

skriven

Så otroligt bra är du <3

Svar: Tack fina <3
Martina Lindell

Kommentera här: