En nyklippt Billy!

Hej på er! 
 
Äntligen är Billy klippt igen :) 
Jag fick ju jaga rätt på en ny frisör då hon som vi bukar gå till blivit sjuk, jag tycker personligen att hennes servica har varit urdålig de senaste dagarna då hon inte svarat på sms eller samtal trots att hon själv ville boka en ny tid. 
 
Så jag känner mig faktiskt ganska besviken på henne :( 
 
Men tack vara alla bra hundvänner på min FB fick jag tag på en tjej som jobbar på EgoDog och som verkar ganska ny, hon har i alla fall inte jobbat där så länge så då lyckades jag få en tid redan idag! 
Hon var verkligen superduktig, Billy verkade gilla henne också vilket alltid är ett plus :) 
 
Billy har ju mått väldigt dåligt i all päls också så det här var för hans skull.
Han är ju van vid att vara klippt nu så det första han gjorde här hemma var att springa runt flera varv i full fart på vår lilla gräsmatta!
 
Så en sak att checka av på listan, här får ni se en liten bild: 
 
 

Kommentera här: