En trasig kropp

Hej på er! 
 
Nu är jag trasig kan jag lova!
Min kropp skriker, det gör ont överallt :( 
 
De sista dagarna har varit hektiska, det har varit mycket i huvudet och mycket att göra inför jubileumet som drog igång igår med en stor ungdomsfest. 
Idag fortsatte vi med "Barnens dag" hela eftermiddagen med allt från agility till kosafari och allting gick jättebra! 
Billy var med och kom faktiskt 2a, tro det eller ej :) 
 
Allt har gått jättebra vilket känns jätteskönt men kroppen får lida för det nu. 
Det har varit en hög stressnivå i kroppen blandat med fysisk ansträngning den senaste tiden och det får jag betala för i efterhand som alltid. 
 
Någonting är knas med mina höfter, jag får ont ibland men nu har det hållt i sig i 4 dagar så jag hoppas det går över. 
Jag ska verkligen försöka lyssna på kroppen nu så att jag mår bättre snart, den här veckan blir i alla fall lugnare så det känns skönt :) 
 
Nu ska jag mysa i soffan med min man och äta god mat! 
Vi hörs senare <3 
 
 
Jag och Kadett igår under ungdomsfesten :) 
 

Kommentera här: