Dumma förkylning!

Hej på er! 
 
Jag sitter här i soffan med min nässpray, mina halstabletter och mina hundar! 
Idag var jag hos läkarn och fick antibiotika i alla fall så hoppas må lite bättre imorgon, inte så roligt att vara helt slut på Nyårsafton :( 
 
Aja på något sjukt sätt så har jag vant mig vid att aldrig må bra i mellandagarna, 
De senaste åren har jag varit sjuk eller helt paj i kroppen runt jul och det känns så trist, det är väl ett tecken på att jag har pressat kroppen för hårt och sen när man väl är ledig så kommer problemen fram. 
 
Det är ändå märkligt hur man kan skjuta någonting framför sig så här på grund av stress och annat för att sen bli sjuk så fort kroppen slappnar av. 
Egentligen hade det varit bättre om kroppen sa ifrån på en gång istället. 
 
Det tråkiga nu är att jag inte kunnat göra något av det jag hade planerat. 
Jag har bara suttit hemma i soffan, kollat serier och mått allmänt dåligt :( 
 
Nu blir det gnälligt på bloggen men tyvärr blir det ju så när man inte mår bra. 
Hoppas ni mår bättre än jag <3 
 
 

Kommentera här: