Kreta imorgon!

Hej på er! 
 
Nu är det inte långt kvar, snart drar vi till värmen! 
 
Vi brukar alltid boka en vecka i värmen varje sommar eftersom Sveriges sommarväder kan vara precis som det varit hela sommaren, oberäkneligt. 
 
Förra sommaren var det kanonväder i Sverige men vi njöt så klart av vår resa i alla fall trots att vi fått mycket sol på oss och i år kan det inte kännas mer lägligt att få komma iväg... 
 
Vi åker tillbaka till vårt älskade Kreta, varför krångla till det? :) 
Det ska bli så underbart att bara få komma bort en stund även fast jag kommer sakna min lilla Billy något oerhört. 
 
Jag var hos läkarn igår och kollade mina utslag från bältrosen och de får inte solas på så om jag kommer hem vit på baksidan och brun på framsidan så vet ni varför ;) 
 
Bloggen får lite semester när jag är borta men ni kan följa mig på Instagram under tiden, där ska jag försöka lägga in lite bilder och sen kommer jag självklart ta med mig kameran!
På instagram heter jag Martiiniisen. 
 
Hoppas ni får en fin vecka, vi hörs igen när jag är hemma igen! 
All kärlek <3 
 
 
Kärlek <3 
 

Kommentera här: