Sångklipp - Africa

God kväll på er! 
 
I brist på att sömnen ska infalla sig så har jag spenderat en hel del tid vid pianot. 
Jag har inte spelat och sjungit på länge för att jag helt enkelt inte har orkat, jag har känt mig stressad och inte hittat lugnet i musiken som jag brukar göra. 
 
Nu har bältrosen hållt mig i ett fast grepp några dagar och då har jag inte klarat av att spela på grund av värken i vänstersidan av kroppen men idag så kände jag att jag rent mentalt behövde försvinna in i min lilla musikbubbla :) 
 
Jag är i min egen värld och glömmer tid och rum, jag glömmer till och med bort smärtan! 
 
Spelade in ett litet klipp till er idag, bara refrängen på låten Africa som jag tycker är fin :) 
Hoppas ni gillar den, lämna gärna en liten kommentar ;) 
 
Om ni har några låttips så får ni gärna dela med er, vilka låtar som vore fina att sjunga. 
Jag börjar få lite brist på inspiration här hemma... 
 
Sov gott <3 
 
 

Kommentera här: