Pappersbröllop!

Idag firar jag och Robin 2 år som gifta! 
Det kallas då tydligen för pappersbröllop, det kanske inte låter så jätteroligt men det är roligt att det kallas någonting varje år tycker jag :) 
 
Ännu ett år som gift och jag blir fortfarande förundrad över hur snabbt tiden går. 
På ett sätt så känns det lite läskigt att tiden bara rinner iväg då jag ibland kan stanna upp och undra vad jag gör med all tid? 
 
Även fast tiden går så är min och Robins kärlek lika stark, det kan låta klyshigt men det känns som att vår kärlek klarar allt. 
Vår vardag är inte alltid enkel, vi stöter ofta på situationer som lätt kan tära på förhållandet och även fast det så klart inte är enkelt så känns det som att vi kan hantera det mesta. 
 
Jag kan inte föreställa mig ett liv utan Robin, han är min trygghet och för mig så är det viktigast av allt, att man har någon att luta sig mot, ha roligt med och dela allt med. 
 
Nu hoppas jag att vi kommer få en fin framtid ihop och att vår kärlek växer sig starkare för varje dag. 
Störst av allt är kärleken! <3 
 
 
Jag älskar dig mer än själva livet <3 
 

Kommentera här: