Banjos liv i Mora

Hej på er! 
 
Just nu sitter jag i soffan framför "Hela Sverige skramlar" och försöker bidra på det sättet jag kan <3 
 
Under tiden så tänkte jag visa er lite hur Banjo har det i Mora! 
Som jag skrev i somras så har han flyttat till en ny fodervärd och de har nu haft honom i ett par månader och de har verkligen kommit igång :) 
 
De både hoppar och rider dressyr och det går jättebra!
Jag har verkligen haft sån otrolig tur som har träffat på så underbara människor i mitt liv och som ger min häst det bästa livet han nånsin hade kunnat få, det gör mig alldeles rörd. 
 
Jag tänker oftast på just det, att Banjo faktiskt får göra det han älskar och precis det han ska göra. 
Han är världens bästa vän, ponny och läromästare till en ung tjej och blir älskad som ingen annan.
 
TACK till alla underbara tjejer i Mora som hittills har förgyllt Banjos och mitt liv på alla sätt <3 
 
Nu bor Banjo hos Maya och jag fick publicera ett par bilder på dem för att visa hur fin han är trots sina numera 18 år och hur fina de är tillsammans :) 
 
 
Så fina <3 
 
1 Anonym:

skriven

Åhhh Martina.. Nu blir jag alldeles rörd. Det är vi som ska tacka så innerligt för att vi får chansen att älska denna underbara ponny. Han är så otrolig på alla sätt och vis. Maya och Banjo har så roligt tillsammans. Dom gör lite av varje och njuter av det. Tusen tack Martina för ditt förtroende, vi vårdar det ömt. Kom och hälsa på snart ❤️

Svar: Bästa ni <3 Bara att få höra hur mycket Banjo betyder för er betyder allt! Han kunde inte ha fått det bättre och ingen är gladare än jag att han har hamnat hos just er <3
Jag lovar att snart komma och hälsa på <3
Martina Lindell

Kommentera här: