Neo 1 år gammal!

God kväll på er! 
 
Helgen har varit helt uppbokad då jag varit på Kick-off med Fritidsledarna och jag kom hem nu då jag avslutade kvällen med en härlig middag med mamma och pappa :) 
 
Tänk er, Neo fyller 1 år idag, helt galet! 
Han känns fortfarande som en liten valp och som att han nyss kom till oss samtidigt som det känns som att han alltid varit här. 
Han har tillfört så otroligt mycket glädje i våra liv och jag ångrar inte en sekund beslutet att skaffa en hund till :) 
 
Neo har haft en ganska tuff start i livet med allt han har gått igenom i sommar men nu hoppas vi att det ska vända så att han kan få leva frisk och glad i många, många år. 
 
Vår älskade lilla Tarzan, Lill-skrik och Lill-terror, han har många namn ;) 
Så busig, pigg och full av liv, vi kunde inte hittat en bättre hund till vår lilla familj <3 
 
Här kommer massa bilder :) 
 
 
Mina älskade pälsbollar :) 
Vad skulle jag göra utan er? <3 
 

Kommentera här: