Effekten av Olaplex?

Hej på er! 
 
När vi ändå är inne på tema skönhet så tänkte jag skriva lite mer om hår! :) 
 
Nu har jag gjort Olaplex 2 gånger och något som jag har märkt är att håret har växt extremt mycket sen min första behandling. 
Jag vet ju inte om det beror på Olaplexen eller något annat men eftersom jag tar bilder nu efter mina frisörbesök så kan man se en tydlig skillnad :) 
 
Håret påverkas mycket av hur man mår, vad man äter, hur man sover osv så det gäller att ta hand om sig själv om man vill ha ett friskt hår. 
Jag brukar dock inte tänka så mycket på sånt för livet går ju inte att styra på det sättet, det som händer det händer och då kan man inte påverka det. 
 
Nu ska jag klippa mig på torsdag så jag får se vad min frisör säger om håret då, det är svårt att hålla håret i bra skick när det är så långt tycker jag men jag hoppas att det får godkänt ;) 
 
Här kommer 2 bilder, en är tagen innan sommaren och den andra är tagen i december :) 
 
 
Det är lite skillnad tycker jag :) 
 

Kommentera här: