Nu ska jag slåss!

Hej på er!
 
Jag skrev nyligen ett inlägg om träning och fick många bra tips från er! 
Några av er tipsade om dans vilket verkligen vore roligt att prova, mitt problem är ju dock att jag inte har haft möjlighet att anmäla mig till några kurser till exempel med tanke på att jag jobbar så många kvällar och helger. 
Men någon gång vore det roligt :) 
 
Sen som jag skrev så är jag helt omotiverad till att åka till gymmet så idag har jag bestämt mig för att säga upp mitt gymkort, det ger alldeles för mycket ångest helt enkelt. 
Det är för många moment som skapar oro och som får mig att må dåligt och det är inte värt det. 
 
Nu har jag bestämt mig för att träna hemma och jag ska göra ALLT för att klara det! 
Första steget tog jag för en tid sedan då jag köpte hem hantlar och jag har lite andra redskap sen innan och igår köpte jag något som jag har velat ha jättelänge, boxningshandskar med mittsar till :) 
 
Jag älskar att boxas men har aldrig haft rätt utrustning hemma och att gå på pass är alldeles för tufft för mig i nuläget, jag ser också glädjen i att jag och Robin kan göra det här tillsammans :) <3 
 
Så nu ska jag slåss mot smärtan tillsammans med min kropp och jag hoppas så innerligt att detta kan fungera i längden för jag tycker ju att det är roligt att boxas! 
Självklart är jag rädd för inflammationer framförallt i axeln men jag hoppas att jag kan kämpa mig igenom det också, håll tummarna :) 
 
 
Jättetöntig bild, jag vet ;) 
Jag vara bara tvungen att lägga upp den för Robin skrattade så mycket åt mig :) 
 
 

Kommentera här: