ÄNTLIGEN SEMESTER!

Nu är dagen här! 
Dagen när man har gjort allting för sista gången (i alla fall för i år) och 5 veckors härlig semester väntar :) 
 
Sommarfritids har gått jättebra, alla barnen har varit duktiga och hästarna har varit snälla så den här veckan har bara varit rolig! 
Jag har även fått jobba med en superkollega från Djurgårdens ridskola som har hjälpt mig och det har varit toppen! 
 
Dock så känner jag av i kroppen att jag har jobbat längre dagar än vanligt. 
Jag bakade ihop veckan till 4 dagar eftersom jag är sjukskriven så det inte blir för många timmar men då har dagarna blivit längre istället vilket är en omställning. 
 
Just i stunden märker jag inte alltid så mycket men smärtan kommer i efterhand när jag står och går mer än vanligt så jag märker att 4 timmar i sträck är smärtgränsen för mig. 
 
Den här sommaren kommer vi mestadels spendera i Sverige! 
Vi ska hälsa på Banjo i Mora, häsa på ett par kompisar i Skåne samt hälsa på Robins föräldrar i Mjölby så det blir lite bilåkande vilket jag tycker är väldigt mysigt :) 
 
Sen åker vi faktiskt en vecka till Grekland i september vilket ska bli superhärligt ifall nu vädret inte är på topp nu i Sverige ;) 
 
Imorgon ska vi kick-starta semestern med en liten roadtrip till Avesta för att heja på Banjo och hans fodervärd som ska tävla där hela helgen :) 
Det ser jag verkligen fram emot! 
 
Ikväll väntar grillat, jordgubbar och bubbel för att fira in semester ordentligt <3 
Vi hörs senare! 
 
 

Kommentera här: