Naglar med guldglitter och djurmönster!

Hej på er! 
 
I måndags gjorde jag om mina naglar inför semester och de är verkligen häftiga tycker jag :) 
Enligt mig får det gärna vara mycket av allt, glitter, mönster, färg! 
 
Den här gången gjorde vi guldglitter i botten på alla naglar och sen använde vi ett djurmönster i folie som man med hjälp av ett speciellt lim fäster lite överallt på naglarna, det ska se lite "busigt" ut :) 
 
Folie på naglarna har verkligen blivit min nya grej, jag tycker det ser så piffigt ut och det finns så galet mycket man kan göra så vi får se vad det blir nästa gång. 
Jag brukar vilja göra lite olika saker och variera mig vilket alltid är roligt och utmanande när man har gjort naglarna i flera år :) 
 
Här kommer lite bilder: 
 
 
Det blev många bilder den här gången men det var så svårt att fånga mönstret på bild :) 
 

Kommentera här: