Ny tatuering!

Hej på er! 
 
Förra veckan så gjorde jag en ny tatuering som jag tänkte visa er :) 
Jag har en hel del tatueringar vid det här laget, jag vore helt enkelt inte mig själv utan dem. 
 
Vissa har frågat mig om fibron triggas igång när man medvetet utsätter sig för smärta men det tycker inte jag. 
Jag känner egentligen ingen skillnad sen innan jag blev sjuk, klart det kan göra rätt ont men det gör det ju för alla som tatuerar sig :) 
 
Jag hade lite svårare med läkningen när jag gjorde min stora tatuering med fjärilarna i somras och det kan nog delvis bero på fibron men den här gången har det läkt jättebra! 
 
Bilderna tog vi igår och nu har det inte läkt riktigt så ni får ha överseende men jag ville visa er i alla fall :) 
Motivet är en drömfångare och idén har funnits ett tag eftersom jag alltid drömmer mycket mardrömmar, sen så tycker jag att de är väldigt fina. 
 
Här kommer bilderna: 
 
 
Den är lite mörkare nu när den är nygjord så de blir något ljusare när den är helt läkt :) 
 

Kommentera här: