Små söta blommor!

Hej på er! 
 
Hoppas ni har en fin dag i solen :) 
Jag har pysslat och fixat lite hemma igen och min nya grej är att jag vill ha små blommor på mina ljusfat! 
Det är perfekt nu till våren/sommaren när man inte tänder ljusen lika ofta på grund av att det är så ljust, då ser de fina och piffiga ut ändå tycker jag :) 
 
Sen så går det ju inte åt lika många värmeljus vilket också är bra med tanke på hur många ljusfat jag har ;) 
Här får ni se vad jag pysslat med: 
 
På matbordet: 
 
 
Jag har ett nytt ljusfat igen (jag är knäpp jag vet ;)) och det är från Ikea
Blommorna är från Ica Maxi och alla ljusstakarna är från Majas Cottage 
 
På baren: 
 
 
Ljusfatet är från In och Finn och ljusstakarna är från Ica Maxi 
 
Byrån i hallen: 
 
 
Först såg det ut så här men så hittade jag ännu en gullig blomma på Ica Maxi så nu ser det ut så här: 
 
 
Ljusstaken är från Majas Cottage 
Jag hade så galet mycket skit på min byrå i hallen tidigare, blev så trött på att det låg papper där HELA tiden för det ser så rörigt ut när man kommer in så nu tog jag ett ryck och fixade till det :) 
Som ni har förstått så är alla mina nya små blommor från Ica Maxi, ett tips till er alla
 

Kommentera här: