Jag har inte glömt bort er <3

Det är många anledningar till varför jag inte skrivit på senaste tiden. 
Bloggandet har ju varit lite upp och ner under sommaren och det tror jag är för att jag har funderat och tänkt så himla mycket över mig själv och min situation, jag har varit helt slut. 
 
Det har inte funnits någon energi över till att skriva och jag har inte heller vetat vad jag ska skriva. 
Jag vet inte riktigt hur det kommer bli framöver men jag kommer skriva när jag vill och känner för det och gör jag inte det så vet ni varför. 
 
Jag har också skrivit att jag har mått väldigt dåligt senaste tiden och det gör jag fortfarande, både fysiskt och psykiskt. 
Jag får aldrig riktigt ro känner jag och jag sover fruktansvärt dåigt på nätterna vilket gör att jag går runt som i en dimma på dagarna och orkar ingenting :( 
 
Jag hoppas att det ska vända snart. 
 
All kärlek <3 
 
 
 

Kommentera här: