Ännu ett år har gått...

Hej finisar :) 
 
Idag på årets sista dag så hoppas jag så klart att ni alla får en underbar nyårsafton! 
 
Som många av er kanske redan vet så är inte detta min favoritdag på året direkt men man får göra det bästa av situationen :) 
Om en stund så kommer Hanna och hämtar mig, vi ska ha stallmys hela eftermiddagen och sen ska vi ha middag här hemma, ingen av oss gillar nyår så vi säger att vi bara ska umgås och äta god mat och inte "fira" direkt ;) 
 
Idag är väl också en dag då man ska se tillbaka på året som varit och det jag kan konstatera är att detta har varit förändringens år för min del. 
Många stora beslut har tagits, alla med målet att förändra livet och mitt mående till det bättre. 
 
Jag har varit sjukskriven hela året så hälsan har kanske inte varit på topp, jag har även påbörjat men också avslutat den rehabilitering som jag hade hoppats skulle ge mig mer. 
Nu vet jag inte riktigt hur framtiden ser ut men jag ska träffa min läkare i böran av januari så vi får se då. 
 
Vi tog det stora beslutet att flytta från Stockholm och börja om i ett litet torp på landet utanför Enköping, en ENORM förändring som jag ser fram emot med skräckblandat förtjusning. 
 
Det absolut bästa beslutet i år är att jag vågade ta steget att köpa Gaefur! <3 
Jag brukar säga att jag tog tag i min egen rehabilitering och så har det verkligen varit för han har fått mig att kämpa på ett helt annat sätt de dagar när man helst inte ens går upp ur sängen. 
 
Så utan honom vet jag på riktigt inte hur min vardag hade sett ut idag. 
 
På flera sätt ser jag verkligen fram emot 2018! 
Jag vill fortsätta utvecklas med Gaefur och bara ha roligt, jag hoppas att vi ska få många nya vänner i Enköping och att vi ska trivas där :) 
Vi kommer börja året med en flytt så det kommer hända väldigt mycket framöver, det ska bli intressant att se vad jag sitter och skriver här om exakt ett år ;) 
 
Gott nytt år på er! <3 
Vi hörs nästa år och då ska ni självklart få en ordentlig årskrönika ;) 
 
 
<3 
 
 
 

Kommentera här: