Jul på mina ljusfat! :)

Hej på er! 
 
Idag har det varit fullt upp! 
Gaefur trampade av sig en sko igår när jag red trots att jag hade boots men min snälla hovslagare kom ut imorse och hjälpte mig så att jag och Gaefur kunde vara med och spela in Töltriding för sista gången det här året :) 
Så det blev 2 vändor till stallet idag! 
 
För ett tag sen så la jag upp lite bilder på mina ljusfat men inte de som är lite mer vintriga/juliga så de ska ni få se nu :) 
 
 
Jag tycker egentligen att man kan ha dessa lyktor året runt men de ska tydligen vara juliga :) 
De är från Majas Cottage 
 
 
Här har ljusfatet i alla fall fått en vinterstrut som jag älskar :) 
Den är från Ica Maxi, de stora lyktorna är från Majas Cottage samt fatet. 
 
 
Lyktan är från Lokomotivet, elefanten är från Majas Cottage 
Julkulorna är från Rusta 
 
 
Lite fler detaljbilder :) 
Fatet är från Dollarstore, ugglan är från Lokomotivet och den stora lyktan från Mio
De små stjärnorna är från Blomstrande Ting 
Enda nackdelen med struten är att den delvis skymmer TVn lite men det får man leva med ;) 
 

Kommentera här: