Billy - Min egen Ferdinand <3

Hej på er!
 
Det har varit väldigt mycket fokus på Neo det senaste året egentligen eftersom det har hänt så mycket med honom och jag har velat skriva av mig. 
Billy får tyvärr inte lika mycket uppmärksamhet just för att han tack och lov har varit ganska frisk. 
 
Men nu tänkte jag att Billy skulle få synas lite :) 
 
Billy är som många vet min första hund och väldigt speciell, jag är övertygad om att han kom till mig av en anledning för ingen känner av min sinnesstämning som han gör <3 
Billy är nu 3,5 år och är blandning chihuahua/papillon men ser ur som en liten björn med all sin päls som måste klippas var 6e vecka... 
 
Jag brukar alltid säga att Billy är som en labrador i en liten förpackning. 
Han ligger lugnt i soffan och tittar på när ligisterna (Neo och Rufus) röjer runt och han är bara med en liten stund när han känner för det, när han behöver styra upp leken lite ;) 
 
Billy är precis som Ferdinand som trivs bäst under sin korkek men i Billys fall så är det mattes knä som är favoritplatsen ;) 
 
En hund med det största hjärtat och de snällaste ögonen i världen. 
Min Billy <3 
 
 
Idag fick Billy den här fina selen från Julius-K9 som Neo och har fått nu på grund av hans rygg. 
Man kan beställa 2 egna namnlappar och byta ut de som sitter på, till Neo har jag beställt en som det ska stå "Neo" på och en som det ska stå "Hundrädd" på. 
Men jag vet inte vad jag ska beställa till Billy förutom hans namn, har ni några förslag? 
Snälla hjälp mig :) 
 

Kommentera här: