En mysig dag hos Heppinn som fick ett dramatiskt slut

Hej på er! 
 
Idag har jag haft en ganska konstig dag... 
Först så åkte jag och en kompis ut till Heppinn och red en jättemysig ridtur då vi även fick låna fina Exet som är Heppinns kompis :) 
 
Allt gick jättebra och det var så roligt att få rida med Matilda nu när jag inte rider på Ågesta längre <3 
 
Sen på vägen hem så blir vi vittnen till en hemsk bilolycka med en bil och en cross där killen som körde crossen blev ganska allvarligt skadad :( 
Det var många bilar på plats men eftersom vi körde precis bakom så stannade vi självklart och vi var först fram till killen som skadade sig tillsammans med 2 killar till som hjälpte till att larma mm. 
 
Ambulansen kom väldigt snabbt tack och lov och jag hoppas verkligen att den skadade killen klarade sig hyfsat bra och blir återställd <3 
 
Sen när polisen kom så fick vi alla lämna vittnesmål så det tog en bra stund innan vi kom därifrån. 
Man blir lite chockad minst sagt men på något vis så blir man lite som en robot som bara vill hjälpa till och det är nog mycket tack vare min tid i stallet där man har sett en hel del. 
 
Så det blev ett dramatiskt slut på en annars fin dag hos Heppinn <3 
 
 
<3 
 

Kommentera här: