FRUKTBRÖLLOP!

Idag är det vår bröllopsdag, för exakt 4 år sedan hade vi precis gift oss vid den här tiden :) 
Det kallas tydligen fruktbröllop och det tycker jag är lite gulligt. 
 
På riktigt så vet jag inte vad jag skulle göra utan dig Robin. 
Du är hela min värld, den som orkar när jag inte orkar (vilket har varit många gånger den senaste tiden) och den som alltid finns där genom allt <3 
 
Vår kärlek har utvecklats under åren från att ha varit kärlek vid första ögonkastet som ledde till en galen förälskelse där vi visste väldigt tidigt att vi ville vara tillsammans för evigt. 
Nu är det en djupare villkorslös kärlek som har klarat så mycket, när livet inte riktigt har blivit som man har tänkt sig så har du funnits där som en klippa och vår kärlek står stark. 
 
Tack för att du vill vara min, tack för att du är du. 
Jag älskar dig mer än själva livet <3 
 
För evigt din
För evigt min
För evigt vår
 
 
<3 
 
1 Amie:

skriven

Puss och kram

Kommentera här: