NY HÅRFÄRG = INTE LÄNGRE BLONDIN :)

Hej på er! 
 
Tack för alla grattishälsningar på vår bröllopsdag igår, jag ska berätta mer om vår dag lite senare :) 
 
I onsdags så var jag på ett väldigt välbehövligt besök hos frisören. 
Mitt hår var väldigt torrt och slitet på vissa ställen på grund av att jag har blekt det nu 2 gånger i rad. 
Även fast jag har gjort så lite slingor så sliter blekningen otroligt mycket på håret, speciellt när det är så långt. 
 
Hur gärna jag än vill fortsätta med mitt ljusa hår så har jag insett att det är på bekostnad av kvalitén och det känns inte värt det känner jag :) 
Så nu tog jag steget mot ett mörkare hår och ett nytt jag ;) 
 
Jag har funderat länge på att bli mörkare, jag har ju varit det förut men det är en stor förändring och det är svårt att bleka tillbaka håret sen plus att det sliter otroligt mycket på håret. 
Så jag kände att om jag blir mörkare så måste jag vilja vara det ett tag. 
 
Så nu färgade jag slingor för att få en mjukare övergång så att jag hinner vänja mig, nästa gång är planen att färga hela håret samt mörka ner underhåret för nu är det i "fel" nyans. 
Det håret är inte färgat sen augusti vilket är anledningen till att det har hållt så bra. 
 
Håret ser otroligt olika ut i olika ljus men jag försökte ta några bilder så ni ser :) 
 
 
 
 

Kommentera här: