Utan dina andetag - hela klippet!

Hej på er!
 
Nu har jag lyckats ladda upp filmen från dopet där jag och bästa Matilda sjöng Utan dina andetag med Kent. 
Det var en av mina närmaste barndomsvänner som hade dop för sin dotter Alice. 
 
Det är magiskt att sjunga med Matilda, hon är sååå duktig och proffsig så man känner sig otroligt trygg. 
Jag är fortfarande väldigt osäker i sången och litar inte alls på min egen förmåga så att då ha med sig någon som stöttar och peppar en är otroligt viktigt. 
 
TACK Matilda <3 
 
Tyvärr är inte filmen superrolig för vi stod uppe på en balkong och sjöng så man kunde inte filma framifrån. 
Jag ville inte heller filma massa människor som kanske inte vill vara med på min blogg ;) 
 
Så ni får bara lyssna helt enkelt :) 
 
Hoppas ni gillar sången, skriv gärna en rad om ni vill, det skulle betyda jättemycket <3 
 
 
1 Emelie:

skriven

Superfint verkligen! Jag älskar låten och tyckte att er tolkning va riktigt bra. Fina stämmor och era röster passar bra ihop :)

Svar: Tack vad glad jag blir <3 Kram
Martina Lindell

2 Amie:

skriven

👌❤️❤️

Svar: <3
Martina Lindell

Kommentera här: