Årskrönika Juli - September 2016

Ja hörni, ska vi köra vidare med min årskrönika ;) 
Mvh Fröken Långsam... 
 
Vi fortsätter med den härliga sommaren :) 
 
Juli: 
 
 
Jag började månaden med att lägga upp massa bilder från vår mysiga midsommarafton :) 
 
 
Neo hade en tuff månad med operation osv men han ställde upp som fotomodell ändå :) 
 
 
Jag fick träffa min älskade Banjo <3 
 
 
Billy hade också en tuff sommar, han satte bland annat ett grässtrå i halsen som han fick operera bort :( 
 
 
Jag fyllde år och bjöd över familjen på middag :) 
 
 
Många mysiga sommarkvällar <3 
 
 
Vi gjorde fint på vår framsida med nytt staket och "Thai-belysning" ;) 
 
 
Juli innebar också att vi fick uppleva det värsta vi någonsin varit med om...
Neo fick andnöd i bilen och fick ligga inne på intensiven på Strömsholm i ett dygn <3 
 
 
Vi var i Mjölby och hälsade på :) 
 
 
Underbara sommar <3 
 
 
Jag hann också umgås med min fina vän Malin <3 
 
Augusti: 
 
 
Jag tog många fina bilder med hundarna under sommaren <3 
 
 
Här i Enköping :) 
 
 
Jag tatuerade mina ögonbryn :) 
 
 
Vi var på Vaxholm och jag tog en av mina favoritbilder :) 
 
 
Robin fyllde 30 år och vi hade lite kalas :) 
 
 
En väldigt sjuk liten Neo som kämpade hela sommaren <3 
 
September: 
 
 
Vi spenderade en vecka på underbara Kreta i september :) 
 
 
Och så fyllde jag i mina ögonbryn igen :) 
 
 

Kommentera här: