50 nyanser av grått!

När det kommer till inredning så bara älskar jag grått, jag tröttnar aldrig! :) 
Mina favoritfärger hemma just nu är grått, vitt, guld och silver. 
De är så himla fina ihop tycker jag och blandar man in just guld och silver så får man lite liv i det gråa. 
 
Jag har tagit lite nya bilder här hemma just för att jag ändrar om ganska ofta med kuddar, ljuslyktor och växter osv och det är sånt som jag har en del av hemma så jag byter lite då och då utan att behöva köpa nytt varje gång. 
 
Min soffa går väldigt mycket i grått just nu! 
Ibland blandar jag in någon färg men just nu så gillar jag det gråa :) 
 
Här kommer ett par exempel på hur det kan se ut: 
 
 
Alla kuddar förutom den ljusgrå fluffiga är från HM, älskar deras kuddar :) 
Jag tycker att den gråa kudden i mitten som har silver i sig gör det hela lite roligare. 
 
Så här ser det ut just nu: 
 
 
Här är alla kuddarna från HM. 
Den mörka pläden är från MIO, tycker den möter upp de mörka kuddarna bra, den ljusa är från Hemtex. 
Sen så har vi ju lila gardiner som ger rummet lite färg :) 
 
Även mitt sovrum går i grått men med en aning mera färg: 
 
 
Överkastet är egentligen till en enkelsäng och jag tror att det är från Hemtex. 
De rosa kuddarna är från Thailand 
 

Kommentera här: