Mina favoritfärger här hemma!

God kväll på er! 
 
Ni har nog snappat upp att jag älskar grått vid det här laget, jag tycker att det är en tidlös färg att intreda med och det gör också att man kan piffa upp med lite färg (om man nu skulle vilja det). 
Jag väljer att piffa upp det med vitt, siler och guld för det tycker jag är så fint :) 
 
Här får ni se lite hur det ser ut här hemma just nu: 
 
 
De här plastblommorna köpte jag på Mio när jag fick en bonuscheck :) 
Jag tycker de är jättefina mot det vita. 
 
 
Mitt ljusfat på matbordet :) 
Fatet och den stora lyktan är från Majas Cottage, silverlyktan är från Åhlens och räven är från In och Finn
 
 
Ljusfatet på soffbordet känner ni nog igen ;) 
Jag älskar den silvriga krukan som jag har blomman i, den är från Fullerö Handel 
Ugglan är från ArtiZen och fjärilarna är från Coozie 
 
 
Lyktorna är från Majas Cottage och ugglan är från Chilli 
 
 
Lyktan och elefanterna är från Majas Cottage 
 
 
Vi köpte nya stolsöverdrag på Ikea för en tid sen och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om dem... 
Innan hade vi beiga men de blev så smutsiga, jag vill egentligen ha ljusgrå men det fanns inte. 
Aja jag får byta ut dem längre fram :) 
 
 
Så här ser mina fönster ut just nu :) 
Det mesta är från Majas Cottage samt In och Finn men fråga gärna om ni undrar om något specifikt
 

Kommentera här: