När bloggen vilar så vilar jag...

Hej på er! 
 
Det var alldeles för länge sen jag skrev och jag saknar det verkligen! :( 
Jag har mått väldigt dåligt, jag har varit sjuk och sovit oroligt så jag har helt enkelt inte orkat skriva till er. 
Jag har suttit med en blank sida framför mig flera gånger men sen tar energin slut helt och då har jag fått gå och vila istället. 
 
Som jag skrev sist så går jag ofta in i min egen värld när jag mår dåligt och det är nog det jag har gjort den senaste tiden. 
 
Det som får mig hemifrån just nu är stallet och Gaefur, där får jag tillräckligt mycket energi för att orka med så utan det vet jag inte vad jag skulle ta mig till. 
Det är enda gången jag känner igen mig själv litegrann just för att jag känner mig bekväm utan att behöva anstränga mig så mycket. 
 
En annan anledning till att jag har varit nedstämd är för att Rufus inte mår så bra, jag kommer skriva mer om det i ett separat inlägg. 
Det är lite för mycket som händer hela tiden :( 
 
Aja, jag ska försöka skriva mer imorgon 
Massa kärlek! <3
 
 
Min lilla Rufus <3 
 
 

Kommentera här: